Beszámoló Ilyésmezőről

Kedves Éva!

Örvendek az örömötöknek, és veletek együtt mondok hálás köszönetet a nagylelkű támogatóknak.

Itt az új tanév, sok szeretettel ölellek benneteket,

Szeretettel,

Csaba t.

Beszámoló!
A nyári kirándulásunkról szeretnék írni. Vasárnap indultunk Érdre 14- én Ilyésmezőből. Hétfőn reggel érkeztünk meg a plébániára, ahol a fogadó szülők vártak ránk. Másnap városnézésre indultunk, a család ahol én voltam elvitt mindenik családhoz, ahol a gyerekeim voltak.Kedden elmentünk a tropikáriumba, ott moziban voltak a gyerekek,megnézték a halakot, megnéztük a lánchídat, a Lánymányosi és az Erzsébet hídat. Felmentünk a Gellért hegyre, még a kápolnát is megnéztük. Szerdán a család elvitt Martonvásárra ott megnéztük az ovóda múzeumotés a kastélyt, ahol volt egy sziget is. Délután a battoni strandra mentünk, ahol ott volt minden gyerek a fogadó szülőkkel  fürödni egész estig. Csütörtökön közös program volt a gyerekekkel a Balatonon, nagyon szép volt és nagyon jól éreztük magunkat. Vitorlás hajóval hajóztunk, amit a Bartha Béla szervezett nekünk, estig fürdés a strandon.Péntek érdi muzeumi látogatás este séta.Szombaton pihentünk. Vasárnap bográcsolás a plébánia udvarán a gyerekek tiszteletére, 6 órától szent misére voltunk.Vasárnap tudtuk meg, hogy megyünk a Balatonra. Tamás Erzsi a barátjával meghívott minket, hogy töltsünk nála három napot a Balatonnál. Hétfőn vonattal  mentünk, Erzsiék vártak ránk az állomáson. Megérkeztünk kipakoltunk és fürödhettek a gyermekek estig. Kedden is fürdés volt egész nap, a gyerekek vizibicikliztek, a tulajdonos felajánlotta, hogy oda adja egy órára a vizibicioklit a gyerekeknek. Szerdán jött egy torna tanár a gyerekeknek délelőtt játékot tanított, ami nagyon szórakoztató volt, aztán estig fürdés, mert tudtuk, hogy cstörtökön már nem lesz rá mód, mert indulunk haza.Nagyon nagy élmény volt számunkra ez a kirándulás, nagyon jól éreztük magunkat. Sok sok jó emberrel ismerkedtünk és barátkoztunk meg, a jó Isten segítse őket, mindenért és köszönünk mindent. Jó egészséget és szeretetet kívánunk nekik, hogy még sok gyereknek tudjanak ilyen nagy örömöt szerezni, mint amilyent nekünk szereztek. Az elmúlt héten holland támogatóink jóvoltából, kicserélődött négy ablak és egy ajtó a napköziben termopánra.Nagyon szépek és reméljük most már melegebb lesz télen a gyerekeknek. A csempe kályhánkat is újra rakják, ezt is a holland támogatók jóságából. Köszönünk szépen mindent.