Öröm- Köszönet- Hála

Kedves Ágnes!

Örvendek az örömötöknek, és én is imádságos szeretettel köszönőm a nagylelkű támogatótok jóságát. Örvendek, hogy a kis szegény gyerekek szívéből sok- sok gondotokat elűzték, és helyette jókedvet, vidámságot loptak a sok mindenen Keresztül ment gyermekeink életébe.

Isten áldja meg őket a jóságukért!

Szeretettel,

Csaba t.
Tisztelt, kedves Csaba testvér,
Ma, a parajdi Szent Borbála Napköziotthon 36 gyermekének ,"AJÁNDÉK " volt  a székely udvarhelyi "GONDŰZŐ" Szálloda és Étterem nagyon kedves vezérigazgatójától Nagy György úrtól.
Székelyudvarhely központjában tartozó macskakövekkel kirakott, festőien szép Szentimrei utcában található.
A patinás épület jól illeszkedik a belváros műemlék és műemlék jellegű házai közé.
Itt reggel 10-re, várták érkezésünket, nagy szeretettel vártak bennünket, és ajándékképpen itthonról, parajról mit is vihettünk kedves György bácsinak mint egy szép só kristályt és egy só lámpát.
Az asztal  szép terítékkel  várt, és reggelire, imával kezdve, minden gyermek dúskálhatott a sok finomságokban. György bácsi szolgálta ki a gyermekeket. A reggeli után sétálva sok szép helyet látogattunk meg, voltunk a Ferences templomban is és mindenkiért "a jótevőkért", "jó emberekért" imádkoztunk. Sürögtünk forogtunk Udvarhelyen, és őszintén mondom, féltem reggel hogy induljunk el 36 gyermekkel, a percek teltek és az aprókák szépen viselkedtek, ámultak, bámultak  gyönyörködőek e szép város szépségeiben.
Az igazgató úr, el vitt az Udvarhelyi Táncműhely legújabb előadására, az előadás főként gyermeknek szólt, nekik kínált izgalmas és szórakoztat perceket. Az előadás során egy képzeletbeli utazáson vettünk részt, mely a gyermeki fantázia világában vezetett jelenetről jelenetre. Táncos csínyek és huncutságokat láttunk.
Játszótérre vezetett majd utunk, sokat játszódtak, mászkáltak, csuzdáztak, hintázhattak. Egy óra ugrálás után az utunk a KÖLYÖK PARK- ba vitt, itt beengedtük őket, nem bírtak magukkal, egy kicsim kérdezte "Ági néni, itt magyarország van ?". Úgy el volt bolondulva hogy örömében nem tudta hogy milyen világrészen van. Hát vannak ilyen kérdések is. Egy óra múlva vártuk őket, ki voltak fáradva nem csak a kicsik de a nagyok is. Alig tudták már vonszolni a lábukat a sok játszástól.
Indultunk az ebédre ,György igazgató bácsi nagyon kedves édesanyja, és családja is velünk voltak, a kiszolgálás, ahogy a gyermekek mondták, ha jegyet kellene adjunk mint a "Vacsora Csata"-ban nem 10-est, hanem 100-ast érdemeltek!!! Olyan jó hangulat volt, a felszolgáló bácsik és nénik mindig mosolyogtak közöttük, és ez gyermekeinknek nagyon tetszett. Kicsi selyp kislány suttogta, hogy ő még ilyen finom SÜTIT még nem evett soha. Jó nagyokat nevettünk, az udvaron énekeltünk, a szakácsnéni is kikönyökölt hallgassa meg nótáinkat.
A végén HÁLÁNKAT és KÖSZÖNETÜNK-et mondtuk, közösen IMÁVAL fejeztük be e gyönyörű ISTENTŐL MEGÁLDOTT NAPUNKAT, A JÓ ISTEN ÁLDÁSA ÉS KEGYELME, Nagy György igazgatóúrnak, szép családjára kedves édesanyjára és jó munkatársaira, sok sok egészséget kívánunk nekik,hogy tudják szépen örömmel munkájukat végezni, és köszönet azért mert gyermekeink előtt meghajoltak.
Köszönet az ELÁN TRIÓ ,igazgató urának, ki visszatartó utunkra gyerekeinket felcsomagolta üdítővel. Olyan jó volt JÓ EMBEREKKEL találkozni és együtt lenni velük.

CSAK AZ LESZ A TIÉD, AMIT ADTÁL ,

CSAK AZ MI MINDEN KINCSNÉL TÖBBET ÉR ,

A TETT, A SZÓ, MIT SZERETETBŐL ADTÁL ,

VELED MARAD, S ÖRÖKKÉ ELKÍSÉR ............